Dropshipping

DROPSHIPPING

Dropshipping jest to nowoczesny model współpracy pomiędzy hurtownią a sprzedawcą detalicznym, który polega na tym, że towar jest dostarczany od hurtowni bezpośrednio do ostatecznego klienta.

 

 

  • w swojej ofercie od razu możecie mieć Państwo bardzo bogatą ofertę bez konieczności inwestycji swoich środków finansowych,
  • w związku z powyższym ryzyko związane z nietrafioną inwestycją oraz zalegającym towarem jest po stronie hurtowni,
  • nie ponosicie Państwo również dużych kosztów związanych z magazynowaniem towaru, zatrudnienianiem pracowników, wynajmem lokalu itp.,
  • również ogromy koszt wykonania zdjęć oraz opisu towaru jest po stronie hurtowni.

Praktycznie posiadając komputer i nasze wsparcie możesz w kilka dni rozpocząć poważną działalność handlową w pełni konkurując z dużymi biznesami.

 

 

Instrukcja składania zamówień

CZĘSTO ZADAWANE PYTANIA:

Jak można nawiązać współpracę?
Konieczne utworzenie jest konta na stronie naszej hurtowni: https://hurtownia.tayma.pl/ Następnie należy nas poinformować o chęci rozpoczęcia współpracy w modelu dropshipping. Otrzymacie Państwo indywidualny link do bazy produktów, które należy zaimportować do swojego sklepu.

Wymagane jest podpisanie umowy?
Nie wymagamy podpisania umowy, całość współpracy oparta jest na koncie w naszej hurtowni. 

Czy można nawiązać współpracę prowadząc działalność niezarejestrowaną?
Niestety nie, współpracujemy wyłącznie z klientami posiadającymi zarejestrowaną działalność.

Zarejestrowałem się na stronie hurtowej, ale w dalszym ciągu nie widzę cen.
Konto musi zostać jeszcze przez nas zweryfikowane, w tym celu należy skontaktować się z nami mailowo, przesyłając wpis do CEIDG oraz nadanie numeru NIP.

W jaki sposób udostępniona jest oferta hurtowni?
Zgłoszeniu chęci współpracy przesyłamy indywidualny link do pliku XML lub CSV, które mogą zostać wykorzystane do pobrania naszej oferty do swojego sklepu.

Jakie wymagania należy spełnić, aby współpraca w modelu dropshipping była możliwa?
Możliwość korzystania z modelu dropshipping z rabatem hurtowym dostępna jest dla klientów, którzy w ciągu miesiąca zrealizują 10 zamówień. W przypadku niespełnienia tego warunku po próbnym, 3 miesięcznym okresie współpracy, dropshipping może (ale nie musi) zostać przełączony na standardowy model hurtowy z minimum logistycznym 500 zł brutto.

Jakie warunki należy spełnić, aby otrzymać rabat?
Przyznajemy maksymalny rabat w momencie aktywacji konta hurtowego i nie zmienia się on bez względu na wielkość sprzedaży. Zdecydowaliśmy się na taką politykę, ponieważ pozwala ona nowym klientom otrzymać konkurencyjne ceny i rozpocząć sprzedaż mając równe szanse.

Możemy otrzymać kredyt kupiecki – fakturę z terminem płatności?
Na początku współpracy do realizacji zamówienia wymagana jest przedpłata. Możliwość udzielenia kredytu kupieckiego bierzemy pod uwagę po okresie minimum 1 roku współpracy.

Czy korzystanie z dropshippingu wiąże się z dodatkowymi opłatami, np. abonamentem?
Do każdego zamówienia wliczona jest opłata za obsługę takiego zamówienia w wysokości 5 zł brutto – wliczona ona jest w koszty wysyłki.

Czy zwroty są przyjmowane?
Zwroty w sprzedaży hurtowej, do której zalicza się również model dropshipping nie są przez nas przyjmowane. Klienci, jako sprzedawca końcowy, zobowiązani są we własnym zakresie obsługiwać zwroty towarów.

Jak wygląda kwestia gwarancji/reklamacji?
Standardowa oferta hurtowa nie zawiera w cenie serwisu. Istnieje możliwość wykupienia usługi serwisowej, chęć taką należy zgłosić przed zakupem – do wartości zamówienia doliczone zostanie 30% ceny zegarków. Wyjątkiem są zegarki posiadające gwarancje producenta.

Jakie produkty posiadają gwarancję producenta?
Serwisem producenta objęte są:
Smartwatche/smartbandy – Gino Rossi, Rubicon, Pacific, Jordan Kerr – 12 miesięcy
Zegarki kwarcowe Basset, Rubicon – 24 miesiące
Zegarki kwracowe Albatross, Oceanic, Xonix – 12 miesięcy

Jak można skontaktować się z serwisem?
Po otrzymaniu zgłoszenia od klienta, prosimy o skontaktowanie się z nami, podany namiary na odpowiedni serwis. Z serwisem powinni kontaktować się bezpośrednio Państwa klienci detaliczni. 

Co w sytuacji, gdy klient otrzyma wadliwy produkt?
Informacja o tym, powinna zostać zgłoszona bezzwłocznie po otrzymaniu przesyłki. Jeśli produkt okaże się wadliwy – zostanie on wymieniony na nowy.

Można korzystać ze zdjęć oraz opisów znajdujących się na stronie?
Tak, jeśli sprzedawane produkty pochodzą z naszej hurtowni, zdjęcia oraz opisy są dostępne dla naszych klientów zarówno na stronie jak i w pliku XML.

Jak wystawiane są faktury? Do każdego zamówienia czy zbiorczo?
Faktura wystawiana jest osobno do każdego zamówienia. Na chwilę obecną nie ma możliwości wystawiania faktur zbiorczych.

W jaki sposób przesyłane są faktury?
Faktury wysyłane są wyłącznie w formie elektronicznej – na podanego podczas rejestracji maila.

Czy zamówienia można przekazywać automatycznie?
W przypadku sklepów na platformie IdoSell przygotowana jest integracja, więc po odpowiednim skonfigurowania sklepu jest taka możliwość. Dla innych platform na chwilę obecną nie ma takiej możliwości. Ewentualnie można taką integrację wykonać we własnym zakresie korzystając z dostępnej dokumentacji:

https://www.iai-shop.com/pl/shop/developers/formats/icdf/customer-api/dokumentacja-customerapi-umozliwiajacego-przyjmowanie-zamowien-dropshippingowych-przez-hurtownie/
https://www.idosell.com/pl/shop/developers/formats/icdf/internet-cross-docking-and-dropshipping-format-icdf/

Jeśli zamówień nie można przekazywać, jak w takim razie można je składać?
Zamówienia można składać ręcznie przez stronę naszej hurtowni. Dokładna instrukcja dostępna jest pod adresem:
Instrukcja składania zamówień

Do której godziny należy złożyć zamówienie, aby zostało wysłane tego samego dnia?
Nie jesteśmy w stanie wskazać dokładnej godziny, składa się na to zbyt wiele czynników.

Jaki jest czas realizacji zamówienia?
Zamówienia z towarem dostępnym na naszym magazynie realizowane są w ciągu 24 godzin. W przypadku towaru, który musimy sprowadzić z magazynu dostawcy czas realizacji może wydłużyć się do 3 dni roboczych – odpowiednia informacja dostępna jest na karcie produktu oraz w koszyku podczas realizacji zamówienia.

Jakie są możliwe opcje wysyłki w modelu dropshipping?
Zamówienia z naszą etykietą realizowane są za pośrednictwem kuriera oraz paczkomatów InPost.

Jakie są koszty wysyłki?
Koszty wysyłki (brutto) wynoszą: 19,50 zł kurierem InPost oraz 16 zł z wysyłką do paczkomatu. W podanym koszcie wysyłki naliczana jest opłata od realizacji takiego zamówienia w wysokości 5 zł brutto.

Możliwa jest wysyłka na własnej etykiecie?
Umożliwiamy przesyłanie własnych etykiet InPost oraz DPD (kurierzy odbierają od nas przesyłki codziennie). W przypadku innych kurierów musiałby zostać zlecony odbiór z naszego adresu. W takiej sytuacji pobierania jest wyłącznie opłata dropshippingowa – 5 zł brutto.

Istnieje możliwość wysyłki zamówienia za pobraniem?
W przypadku wysyłki na naszych etykietach – nie ma takiej możliwości.
W przypadku wysyłki na etykietach klientów – jak najbardziej.

Czy realizacja zamówień zagranicznych jest możliwa?
Oferujemy wysyłkę zamówień na naszych etykietach do Czech, Słowacji, Rumunii, Węgier, Bułgarii. Istnieje również możliwość wysyłki na własnej etykiecie.

Jakie są koszty wysyłki do poszczególnych krajów?
Czechy - 22 zł
Słowacja - 26 zł
Węgry - 34 zł
Bułgaria - 40 zł
Rumunia - 40 zł

Czy do przesyłek dołączane są jakiekolwiek ulotki, oznaczenia Państwa firmy?
Nie, przesyłki zawierają wyłącznie zamówiony produkt. W przypadku naszych etykiet, widniejemy jako nadawca przesyłki. W przypadku wysyłki na etykietach klientów, nie ma żadnej informacji, że zamówienie zostało wysłane przez nas.

Czy jest możliwość dołączenia do wysyłki własnych dodatków w postaci ulotek, gratisów, naklejek?
Nie ma możliwości dodawania własnych materiałów do towaru wysyłanego za naszego magazynu.

Które produkty posiadają własne opakowania w postaci pudełka?
Wszystkie smartwatche oraz smartbandy .
Zegarki kwarcowe: Wszystkie modele marek: Gino Rossi, Bisset, Rubicon, Tommy Hilfiger, Pacific, Daniel Klein, Axiver, Casio G-shock, Casio Edifice, zegarki drewniane, budziki.
Zegarki kwarcowe marki Naviforce posiadające w nazwie produktu dopisek "+BOX".

Jak wysyłane są produkty nie posiadające pudełek?
Produkty takie wysyłane są w folii bąbelkowej.

 

 

 

INSTRUKCJA INTEGRACJI

Poniżej instrukcja integracji Państwa sklepu z naszą hurtownią, która pozwoli zautomatyzować cały proces obsługi zamówień dropshippingowych.

1. Dla sklepów internetowych na platformie IdoSell Shop (dawne IAI-Shop ).

Jeśli zdasz się na pełną automatykę sklepów IAI-Shop.com, to w przypadku obsługi zamówień dropshippingowych, jako właściciel sklepu internetowego, nie będziesz musiał robić praktycznie nic w zakresie obsługi takich zamówień.

Tak wygląda obsługa zamówienia dropshippingowego w sklepie internetowym IAI-Shop.com

  • klient sklepu internetowego składa zamówienie,
  • w panelu administracyjnym sklepu pojawia się w nowe zamówienie, do którego automatycznie wystawimy dokumenty do zamówienia, np. fakturę VAT oraz od razu wysyłamy fakturę do klienta na e-mail - także automatycznie,
  • klient opłaca zamówienie, wpłata zostaje zaksięgowana automatycznie, a my przekazujemy zamówienie do dostawcy (hurtowni) - ponownie automatycznie, bez udziału obsługi sklepu,
  • dostawca (hurtownia) realizuje i wysyła zamówienie do klienta sklepu. W tym samym momencie hurtownia wysyła automatyczne powiadomienie do sklepu o zakończeniu realizacji zamówienia,
  • w sklepie, na podstawie otrzymanego powiadomienia, uzupełnimy numer przesyłki, zmienimy jego status na "wysłane" i powiadamiamy mailowo klienta sklepu, że przesyłka jest już w drodze - także automatycznie.

To tyle, zamówienie jest już zrealizowane i możesz czekać na następne. Przyznasz, że brzmi nieźle? Co więcej sklepy internetowe i hurtownie dropshippingowe w IAI-Shop.com mogą wymieniać miedzy sobą informacje o zamówieniach bez żadnych dodatkowych prac.

Wystarczy tylko odpowiednia konfiguracja i można rozpoczynać przygodę z dropshippingiem - wszytko w imię idei plug&play.

 

 

 

Aby automatyka zadziałała należy zintegrować się z nami wg poniższych kroków:

  1. Integrację z naszą bazą produktów zalecamy przeprowadzić za pomocą programu IAI Downloader.
    Wszystkie informacje dotyczące tej aplikacji znajdują się na stronie IdoSell Shop:
    https://www.idosell.com/pl/shop/downloader/functions/wholesalers-integration/iai-downloader-narzedzie-do-automatycznej-integracji-z-hurtowniami-internetowymi/
    Instrukcja instalacji i konfiguracji tej aplikacji znajduje się w poniższym linku:
    https://www.idosell.com/pl/shop/downloader/installation/instalacja-i-konfiguracja-iai-downloader/
  2. Po zaimportowaniu oferty produktowej do sklepu należy dodać naszą hurtownię jako nowego dostawcę, można to zrobić w menu TOWARY / Dostawcy. Dokładna instrukcja jest dostępna tutaj:
    https://www.idosell.com/pl/shop/dropshipping/retailer/details/jak-uruchomic-dropshipping-w-sklepie-internetowym/
    By ukończyć konfigurację potrzebny będzie klucz do kanału ICDF - aby go otrzymać prosimy o kontakt z nami.
  3. Po pomyślnej konfiguracji dostawcy pozostaje tylko zautomatyzować proces przesyłania zamówień - można ustawić w menu ADMINISTRACJA / Automatyzacja procesów / Automatyzacja obsługi zamówień dropshippingowych. Więcej informacji na temat tego procesu znaleźć można w powyższym linku.

Od tej pory każde opłacone zamówienie po zmianie statusu na "oczekuje na dostawę" zostanie przesłane do nas. My zajmiemy się jego wysyłką i po odbiorze przesyłki przez przewoźnika zamówienie w Państwa sklepie zmieni status na "wysłane", ponadto klient otrzyma automatycznie numer przesyłki na podany w danych kontaktowych adres e-mail.

 

 

 

 

2. Dla sklepów internetowych spoza platformy IdoSell Shop.

  1. Pierwszym krokiem jest integracja sklepu z naszą bazą towarów - po otrzymaniu od nas linków do oferty należy zaimportować ją do swojego sklepu. Ewentualne nieprawidłowości na tym etapie uniemożliwią sfinalizowanie całej integracji.
  2. Aby zautomatyzować proces dropshippingu konieczne jest przygotowanie (na własną rękę) oprogramowania w oparciu o protokół ICDF i CustomerAPI. Dokładna dokumentacja i wskazówki są dostępne na stronie Idosell.com, linki poniżej:
    https://www.iai-shop.com/pl/shop/developers/formats/icdf/customer-api/dokumentacja-customerapi-umozliwiajacego-przyjmowanie-zamowien-dropshippingowych-przez-hurtownie/
    https://www.idosell.com/pl/shop/developers/formats/icdf/internet-cross-docking-and-dropshipping-format-icdf/
    By ukończyć konfigurację potrzebny będzie klucz do kanału ICDF - aby go otrzymać prosimy o kontakt z nami.
  3. Od tej pory każde opłacone zamówienie będzie można przesłać do nas - proces ten można zautomatyzować wg wytycznych w powyższej dokumentacji. My zajmiemy się jego wysyłką, a po odbiorze przesyłki przez przewoźnika otrzymają Państwo od nas powiadomienie o realizacji zamówienia wraz z numerem paczki.

 

PLATFORMY OFERUJĄCE INTEGRACJE Z HURTOWNIĄ

POZOSTAŁE INFORMACJE

Jeśli pojawiają się pytanie lub wątpliwości, proszę o kontakt z nami. W miarę możliwości postaramy się pomóc.

Warunki spróbujemy dostosować tak aby obie strony były zadowolone, co dla nas jest wyznacznikiem udanego biznesu.

Jesteśmy obecnie najlepiej zaopatrzoną hurtownią zegarków i najprężniej działającą w internecie, co potwierdza fakt, że najlepiej zarabiający sprzedawcy w branży zaopatrują się właśnie w hurtownia zegarków TAYMA. Zapraszamy Cię do grona nieprzeciętnych.

PRZYJMUJESZ ZAPROSZENIE? :-)

 

 

Dbamy o Twoją prywatność

Sklep korzysta z plików cookie w celu realizacji usług zgodnie z Polityką dotyczącą cookies. Możesz określić warunki przechowywania lub dostępu do cookie w Twojej przeglądarce.

Zamknij
pixel